fredag 23. mars 2012

VÅRFEST 
hos Studio Slettvoll Bergen


Ny utstilling og en helt ny kolleksjon utemøbler er på plass
i butikken i Bergen! Dette ble markert med Vårfest og lett servering!








På terrassen skinner solen og helgen er her! Da er det tid for 
å sette frem hagemøblene som vi kjøpte på Slettvoll for to år siden.. 
De står ute år etter år,  og vi er mer enn fornøyd med kvaliteten!
De tåler både forst og sterk varme, og bleker ikke i solen!

Kanskje det blir noen solskinnsbilder og litt hageinspirasjon i helgen :)

4 kommentarer:

  1. Vakkert,vakkert,vakkert.Jeg bare elsker Slettvold.En gang når jeg blir rik skal kjøpe alt jeg har lyst på hos Slettvold.
    Elsker de glaserte sorte krukkene.
    Håper du får en super fin helg i solskinnet.

    SvarSlett
  2. Så mye lekkert!
    Satser på sol og hagearbeid i helgen jeg og. Det ser lovende ut. :)
    Klem Hanne Mette

    SvarSlett
  3. Hei :)
    Håper du får en fin påske ♥
    Siste sjanse for å vinne BoligDrøm abonnement hos meg i dag ;)
    Og påskegave fra Solstrand Interiør trekkes på onsdag ;)
    Klem Anette

    SvarSlett