lørdag 13. august 2011

Oppdatering fra stuen..


Det tar tid å bo seg inn i nytt hus... Litt forandring er det blitt siden sist,
men fremdeles er det småting som bare ikke blir gjort av en eller annen grunn.. 
Bilder i rammer for eksempel :) De hvite rammene ved spisegruppen er fremdeles tom.. 
Nesten som jeg bare har blitt vant til det!

- Og det ser riktig nok ikke slik ut hos oss til hverdags :)
Ryddig med nypuffede puter.. Gruppen er vendt mot tv'en, 
så her er hele familien samlet til lørdagskos! 
Det var litt stille før stormen da bildet ble tatt!


Divanen er alles favoritt i stuen!! Den står vendt mot både tv og utsikt.
Og som dere ser er vi klare for å slenge oss på den..
Heldigvis er det plass til flere :)

13 kommentarer:

  1. Dere har en kjempefin stue:) Den ser utrolig fresh ut og kunne godt vært hentet fra et interiørblad! Rett og slett Nice;)

    Klem, Pernille

    SvarSlett
  2. Vakkert og lekkert satt sammenn:-) Er det ett eller to bord?:-)mvh Stine
    http://www.romantiskestinemor.com/

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Nydelig stue!
    Herlig meg lørdagskos der, kan jeg tenke meg:)
    Kos dere!
    klem

    SvarSlett
  5. Du har et nydelig hjem Christine:)

    Og kjenner meg godt igjen med rammer uten bilder=)) Her hos meg er det ukjente fjes i noen---

    Ha en fin helg

    Klem Henriette

    SvarSlett
  6. Wow, så lekker stue dere har :) Kjenner meg veldig igjen at det tar seg tid å "bo seg inn" i nytt hus :)

    Ha en fin helg videre!!

    Klem

    SvarSlett
  7. Så fantastisk fint hjem du har!
    Lurer på hva fargen du har valgt i stuen heter?
    Ønsker deg en fortsatt fin lørdagskveld!
    Klem Nina

    SvarSlett
  8. Du har det så utrolig fint å vakkert!

    SvarSlett
  9. Tusen takk dere!

    Stine:
    Det er to bord satt sammen! Fungerer godt hvis man vil lage gruppen større. Gir også mulighet for å ha to stoler på endene..

    Nina:
    Stuen er ganske mye større enn det man ser på bildet, så kunne ikke gå for en for kald hvitnyanse.. Vi valgte eggehvit.

    SvarSlett
  10. For en LEKKER stue ♥
    Lyst og trivelig;)
    Godt og høre at det ikke bare er her putene sittes ned, hihi... ungene skal helst sitte oppå alle sammen av en eller annen merkelig grunn;(

    Ha en fortsatt fin helg;)

    Klem Line

    SvarSlett
  11. Hei på deg.
    For en utrolig lekker og delikat stue!
    Også her i huset blir putene også "brukt". De sittes på...., holdes rundt..., brukes som bord..., mulighetene er mange ;)
    Ønsker deg en riktig flott søndag, og en god ny uke.

    SvarSlett
  12. Nydelig! Jeg er så glad i stuen deres - helt etter min smak!
    Jeg lurer litt på om vi skal bytte ut den ene 3,5 seteren vår med en sjeselong fra Slettvoll - men vi får se.
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  13. Hei og god jul!

    NYDELIG stue du har=)
    Lurte så på hvor du hadde kjøpt sofaen og divanen jeg? Og hva de heter?

    mvh Maren

    SvarSlett