fredag 10. juni 2011

En titt på soverommet..


Her er vi ikke helt ferdig, men tenkte å vise hvordan det ser ut nå.
Mangler bare taklister og noe på veggene, så er vi der :)
 Dette rommet har tatt litt tid siden vi ofte prioriterer
andre rom når det skal gjøres noe..
Men nå begynner det å ta form, og vi er veldig førnøyd! 




Har brukt trommel som nattbord
som min flinke mann har pusset og hvitlasert.


Disse dørene var på garderobeskapene da vi flyttet inn.
Vi valgte å beholde dem og byttet bare håndtak.
Ellers la vi nytt gulv og malte rommet.

Nå er det fredagskveld, og det er bare å la roen senke seg!

Riktig god helg til dere som er innom :)

19 kommentarer:

  1. For et nydelig soverom.. Som tatt ut fra et interiørmagasin. nydelige bilder som alltid :) God helg! Vilde

    SvarSlett
  2. Lekkert og delikat!
    Ha en fin helg.
    Klem Nicco
    (jeg får ikke til å legge til kommentar med min Google-konto, derfor anonym)

    SvarSlett
  3. Utrolig fint soverom! Det virket så høyt under taket? Digget garderobeskapene :) Kan jeg spørre hvilket gulv dere har?

    Ha en fin helg videre :)
    Klem Anne

    SvarSlett
  4. Wow.. dette var virkelig et vakkert og delikat soverom. Likte godt trommelen som nattbord.
    Din bilder er alltid så fine.
    Takk for koselig kommentarer hos meg.
    Nå må du ha en riktig fin pinse.
    Klem

    SvarSlett
  5. Gud, så fint du har det :) Og du er utrolig flink til å ta bilder!

    SvarSlett
  6. For et nydelig soverom dere har skapt! Virkelig delikat og harmonisk. Ønsker deg og dine en fin pinsehelg:)

    SvarSlett
  7. Så utrolig flott det ble.. Lekkert rett og slett!
    Ha en fin pinsehelg
    klem

    SvarSlett
  8. Så koselig at dere legger igjen så fine kommentarer!
    Det setter jeg veldig pris på :)

    Anne:
    Effekten av at det er høyt til taket skapes ved å bruke takhøyden som vi har gjort her med både gardinlengder og garderobeskap.
    Gulvet vi har lagt er fra Alloc og heter lutet furu.

    Klem
    Christine

    SvarSlett
  9. Nydelig rom og detaljer :))
    Nå Maxine flytter på eget rom tror jeg at jeg må kjøpe gardiner fra gulv til tak:))) Klem

    SvarSlett
  10. Så utrolig lekkert.
    Hva heter fargen dere har på veggen? Kan det være mørk lin/sanddyne, samme som du har benyttet ved spisestuen? Jeg vurderer nemlig å benytte den fargen på mitt nye soverom...
    Klem, Ingrid

    SvarSlett
  11. Kjempelekkert!
    Jeg liker fargepaletten hjemme hos dere. Den er så gjennomført!

    klem

    SvarSlett
  12. Så fint soverom!!! Bare elsker den lampa! Har ikke noe egnet sted til en sånn i mitt hus.... Men det har du!! Heldig!!

    Ha en strålende kveld!!

    Klem fra Kathrine!

    SvarSlett
  13. lekkert lekkert lekkert!!!

    SvarSlett
  14. Gurimalla så vakkert dere har det på soverommet! Jeg trodde først det var inspirasjonsbilder bra et magasin eller noe jeg :)
    Driver og pusser opp soverommet selv om dagen, så det er perfekt inspirasjon!
    Du er FLINK :)
    klem Nina

    SvarSlett
  15. Hei håper det går fint med deg og familien din.?Vakkert hjem du har skapt.Flink er du.Og gratulerer så mye som gift.

    Klem fra Anette (interiørklassen):=)

    SvarSlett
  16. Stilfult soverom Christine, tenker at dere sover godt der, stooooooor klem

    SvarSlett
  17. Tusen takk alle dere for fine tilbakemeldinger!
    Er glad for å kunne inspirere dere lesere..
    Og la meg si at inspirasjonen min finner jeg hos dere :)

    Ingrid:
    Fargen vi har brukt på soverommet er MARRAKESH

    Klem
    Christine

    SvarSlett
  18. Flott den IKEA-lampen i taket! Har jeg også tenkt lenge på å kjøpe til soverommet, så det var artig å se hvordan den tar seg ut over sengen :) Ellers flott hjem og flott blogg!

    SvarSlett
  19. Heisan igjen.
    Lurer på fargen på veggene på soverommet også.
    Har du navn og "rykte " på den?
    Mvh
    May B.

    SvarSlett