tirsdag 13. oktober 2009

PIET BOON STUDIO
FIFTH AVENUE APARTMENT NY, USA




10 kommentarer:

  1. ..her var det stilig, luftig og gjennomført!
    Det som slo meg mest med disse bildene var de flotte proffilerte listene!! Det elsker jeg!
    Ha en vidunderlig fin tirsdag!
    Klem J.

    SvarSlett
  2. Så utrolig lekkert Hadde ikke sagt nei takk til en slik leilighet nei!!!
    Så flott dere har fått det inne med høstfarger også.

    Klem

    SvarSlett
  3. Lekkert, men kanskje litt for stramt for min smak.
    Ønsker deg en fin kveld.
    Klæm fra Susanne

    SvarSlett
  4. Så mange fine bilder! Lekkert!!

    Ha en fin kveld!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  5. Ooh fresht - i like:)
    Ha en deilig helg!!

    SvarSlett
  6. Gjennomført og stilig men jeg må si bildene under her fra din egen stue er like så lekker;)

    Klem klem fra meg, ha en fin ny uke der ute;)

    SvarSlett